happy girl!

Nu har det varit tyst här några dagar igen, men långa dagar i skolan, träningar, läxor osv så har inte tid eller ork alla gånger. Igår anmälde jag mig till ett projekt i skolan som jag blev uttagen till, kommer inte ihåg vad det hette och vet inte riktigt vad det är jag ska göra. Men vet iaf att jag och 2 tjejer till i min klass ska om 1½ vecka vara i skolan med andra elever från bla, finland, island, estland, lettland och litauen. Sen nästa omgång ska vi åka till något av dom länderna. Man ska besöka alla länder, men jag kommer inte åka till alla, tror det är 6 st. Vet som sagt inte vad det är vi ska göra och har ingen större koll. Kan skriva mer om det när jag vet mer exakt.
 
Nu ska jag packa min väska och plocka ihop lite tvätt och sen åka till min saknade Fredrik.
Vi hörs.
 
NU KOM JAG PÅ VAD PROJEKTET HETER, NORDPLUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0