Äntligen!

Hej på er. Igår köpte jag en ny lur som sagt, det blev inte den jag först tänkt mig av olika anledningar så det blev en s4 mini. Jag är supernöjd! Kan dock inte börja använda den förens på måndag för att jag har beställt en micro-sim som jag väntar på och det aktiveras på måndag.

Har nyss klickat hem skrämskydd, mobil skal som är som en plånbok och ett vanligt rosa gel skal. Det kommer också att komma senast på måndag. Anledningen till att jag beställde det är för att jag försökt hitta det i butik men det finns varken i Nyköping eller Södertälje ännu förens om ca 2 veckor pga att mobilen är så pass ny..

Nogpratat om luren nu. Ska snart ringa Jennifer och träffa henne och få se hennes nya lägenhet.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0