back to real life!

Hej på er, idag var det skolstart för min del så alltså tillbaka till rutiner. Är inte helt nöjd med mitt schema som det ser ut nu, men om jag väljer bort matten så blir jag nöjd. Kan gå in mer på det vid ett annat tillfälle. Det är mycket som hänt på Tessin, det har köpt in soffor och målat om och gjort skolan mer fräsch vilket uppskattas! Sen ska alla dessa kassa datorer försvinna och alla på hela skolan ska ha en varsin laptop. Så ja, jag kommer få en egen dator från skolan. Dock ett år gammal för att vi är treor antar jag. Så den ska hämtas ut på fredag.
 
Imorgon är en "mentors" dag, dvs inget schema så vi ska prata UF hela dagen tror jag. Efter det ska jag ev gå och boka körlektioner om jag hinner. Sen på onsdag börjar schemat och för min del innebär det praktik. Är väldigt nervös av någon konstig anledning? Men ja, antagligen för att det är nytt.
 
Sen har jag även sökt till utlandspraktik i England nu i höst, hoppas starkt på att jag får en plats!! Skulle vara en "dröm" som jag haft sen dag 1 på gymnasiet. Men det återstår att se.
 
Nu blev det mycket babbel om skolan och jag har inte ens hunnit komma till det jag egentligen skulle prata om, Göteborg! Men jag tar det lite senare ikväll från Julias dator för jag kunde inte ladda upp bilderna på denna dator av någon konstig anledning...
 
Mitt i allt så blev jag yr i huvet och känns som att jag ska svimma, bokstavligen! AS läskigt. Så vi hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0