GÖTET I HELGEN!

Hej på er, min uppdatering har varit kass de senaste dagarna jag vet.. Men det är lite för att jag inte orkat blogga och jag vill ha lite vettiga bilder att visa er som julia gjort tydligen ;) 
 
Det som hänt sen jag skrev sist är att jag har varit på grönalund, spelat match, tränat och fått ont i benhinnorna, varit med fredrik, varit i stockholm med cicci och igår var jag med Jossan.
 
Idag ska jag åka till Göteborg med Max, Lucas och Malva och bo på hotell och gå på Liseberg. Är sjukt glad att det blev av och vi ska ha så jävla kul!! Nackdelen är att vi måste åka i Ciccis och Billys extremt lilla skitbil utan AC som är extremt liiiten så det är ju inte skönaste bilen precis, haha! Men det var det vi fick låna så what to do? Finns ju en fördel med bilen, den drar lite och kostar inte mkt att tanka fullt så den är billig att köra! :D 
 
Nu ska jag snart kliva ur sängen och gå och duscha, äta fruskost och fixa mig. Sen packa klart väskan, ska nog packa om den igen. För jag är expert på att ta med mig för mycket.. 
 
Vi hörs ev under helgen för jag ta med mig min Ipad annars så hörs vi på söndag kväll troligtvis. 
 
fick bli en bild på Theo i brist på bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0