New in!

Hej på er, pissväder ute idag.. Åkte in en sväng till Nyköping med mamma efter hon slutat jobbet. Hittade en klocka och ögonskugga som jag fick med mig hem, supernöjd! Skulle egentligen träna ikväll men när vi va i Nyköping fick jag huvudvärk och har känningar av migrän så skippar träningen och har tagit två migräntabletter för att slippa få migrän.

Imorse kom mitt micro-sim i brevlådan, men så jävla typiskt att de aktiverar det först på måndag.. Så får dras med min gamla liiiite till.. På måndag ska jag även hem till Emelie och fixa mina naglar. Men det skriver jag mer om när jag har varit där!

Nu ska jag ta det lugnt ikväll och kolla serier och även ta mig an städningen utav mitt rum, det är storstädning som gäller!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0