Award - en rolig grej!

Hur fungerar awarden? Här är reglerna:

-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
-Skriv 11 random fakta om dig själv.
-Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
-Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
-Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.

 Tack fina Rebecca för awarden!

11 FAKTA OM MIG

-       Jag hatar när någon tar på min knän, har knäfobi!

-       Jag är stressad just nu, det är mycket i skolan och runt om kring

-       Jag måste alltid kolla så att dörren är låst innan jag går och lägger mig, även om jag egentligen redan vet att den är låst..

-       Jag är extremt sträng med att man inte får sitta med kläder och smutsiga fötter i min säng om jag inte har överkastet på. Annars är det bara en ren tröja och trosor som gäller! haha

-       Jag ser fram emot julafton iår, vilket jag inter brukar göra haha!

-       Jag är extremt sockerberoende, och vill bli av med det så att min träning ger mer resultat!

-       Jag hatar när folk knäcker fingrar, tår nacke mm i min närhet. Usch, ryser i hela kroppen!

-       Jag fiser ALDRIG inför folk, knappt annars heller. 

-       Jag är otroligt tacksam för alla fina vänner jag har, utan dom är jag tom!

-       Jag ser mig själv som en bra vän, eftersom att jag bryr mig så otroligt mycket om mina vänner och gör vad som helst för dom!

-       Jag funderar starkt på att åka som aupair nästa/näst nästa år. En dröm jag har!

 

Mina frågor:

Vad är det viktigaste i ditt liv?

Det viktigaste i mitt liv är mina vänner och min familj, utan er är jag ingenting!

I vilka situationer blir du mest blyg i?

Oj, måste nog vara när jag är som mest närvös, t.ex. inför en stor redovisning för främmande människor eller något.

Vad skulle du göra om du blev gravid?

I dagens läge skulle jag inte behålla det, för att jag inte är redo att bli mamma ännu. Men det är vad jag känner nu, skulle det verkligen vara på riktigt skulle jag nog vara mer osäker med mitt val.

Vad är dina framtidsplaner!

Mina framtidsplaner är att ta studenten, jobba ett år, kanske åka iväg till USA ett år och vara aupair börja plugga på högskolan (ev juridik), sen ha ett välbetalt jobb och bilda familj. Ja ungefär så, haha!

Finns det något klädesplagg du aldrig skulle sätta på dig?

Jadu.. skulle nog isåfall vara något som är extremt utmanade, kanske extremt korta shorts så att man visar halva röven. haha!

Anser du att Sverige Demokraterna ska sitta i Riksdagen? 

Både ja och nej, vissa åsikter är bra medans andra är idiotiska.

Hur kommer du fira jul i år?

Hemma med familjen, som vanligt. Men en ny grej för i år kommer att vara julklappsspelet! :)

Något du gjort i livet som du ångrar extra mycket? I så fall vad?

Nej, jag tycker inte att man ska gå och ångra sig i livet, sina misstag är något man tar lärdom av.

Vad jobbar du med?

Ingenting just nu, men ska jobba lite över julen på posten i Årsta och även några pass på Ica-maxi.

Har du några planer för nyår? Vad för planer?

Nja inte riktigt, ev blir det en middag med mina tjejkompisar och sen vidare på fest, perfekt nyår för mig!

 

 

Jag nominerar: JuliaJanneleAmanda. Ja det blev bara tre, har inga fler direkt att nominera. 

 

Mina Frågor till er: 

Vad är det galnaste du gjort i ditt liv?

Vad är det mest pinsamste du någonsin har gjort?

Är du kär just nu?

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?

Om du skulle välja tre bra egenskaper hos dig själv, vad skulle det då vara?

Hur ser dina framtidsplaner ut?

Vilken/vilka är bästa tv-serien enligt dig?

Hur ser den perfekta dejten ut för dig? 

Hur ser din drömbostad ut?

Har du några planer för nyår? Vad för planer?

Vad har du för drömmar och mål i ditt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0