Lite nytt!

Hej på er. Är som vanligt dålig på att uppdatera er.. Men det är rätt mycket just nu så hinner inte riktigt med.
 
Imorgon ska jag stå på en julmässa på Culturum i Nyköping med mitt UF-företag, kom gärna dit och besök oss. Öppet mellan 11-14! Sen efter det vet jag inte vad som händer, på söndag är det träning på förmiddan och sen på kvällen ska jag hem till Becca och träffa tjejerna och lite så. 
 
Tänkte visa er två klänningar jag har klickat hem, ena för någon dag sen och den andra idag. Är sååå nöjd att jag bara hoppas på att dom sitter lika bra! Den ena klänningen har redan kommit, så ska snart gå och hämta ut den. Det är en nyårsklänning, den andra är en studentklänning jag hittade lite random när jag bara satt och tittade på klänningar för skojs skull förut. Men kunde då inte låta bli att beställa den!! 
 
Såhär ser dom ut:
Det var då nyårsklännigen.
Detta är tänkt som min studentklänning!
 
Jag bara älskar dom, så jag håller tummarna nu!

Hoppas ni alla får en bra fredagkväll, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0