i skolan!

Hej på er. Sitter i skolan i ett litet datarum med Emma och Jossan, vi kollar fakta om SVINN - betyder alla varor som man inte får betalt för i butiken. Typ stölder, ngt går sönder, passerat utgångsdatum osv. Ganska segt faktiskt, redan klar så sitter och gör allt man inte ska göra på lektionen. HAHA!
 
Slutar vid tre tror jag, så tar 15:15 bussen in till BT och bussen hem går 15:50. Är supersugen på glass så kanske köper en eller äter när jag kommer hem, hihi!
 
Ikväll åker jag hem till min saknade Fredrik som jag inte har träffat sen i måndags (tisdags morse räknas inte då han sover när jag går upp). Så det ska bli kuuuul att få träffa min "lilla" muppiga och roliga pojkvän! 
 
Annars då? Livet rullar på. Har gjort mitt iv-val idag också, blir svenska 3 och matematik 2a + personlig försäljning 3 som gäller i 3an. Plus lite andra kurser. Tror jag valt rätt i att lägga till matte som utökad poäng, kommer bli komvux efter gymnasiet men thats life! Går ju som sagt handel.
 
Nu kom min lärare, hehe!
Vi hörs.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0