last night in the childhood home!

Hej på er.
Jag sitter nu på mitt rum i mitt barndomshem för sista gången. Kommer aldrig mer sova här. Kommer kanske komma hit någon mer gång, men inte bo här någe mer. Imorrn klockan 8 kommer flyttfirman hit och flyttar alla saker till nya lägenheten.
 
Har ju haft en hel del att göra, så har inte hunnit plugga ett skit nu ikväll. Vilket jag tycker är svinjobbigt då jag har prov i svenska imorn, och vi får ha med oss stöd till provet. Dvs frågor vi har svarat på kring boken (som vi ska ha prov på). Självklart har jag inte hunnit svara på de frågorna, heja! Det går bra nu.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen PLUGGA! Får sova sent ikväll helt enkelt.
Vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0