6 days left!

Hej på er. Har städat och tvättat hos Cicci, men vart klar redan 12:40 så sitter här framför datorn och ska snart pallra mig hemåt. 
 
Jag är så galet taggad på att åka utomlands nu, och det är inte långt kvar nu. På fredag åker vi, ska bli så otroligt skönt att bara slappa hela dagarna i solen och bli bruuun! 
 
14:39 tar jag tåget hem till Fredrik, sover där inatt. Jag tror även vi ska vara med Johan och Mathilda idag, om det blir så ska Mathilda klippa mig, behövligt! :D Hon är riktigt duktig också, hon ska börja tredje året på frisörlinjen. 
 
Hoppas ni får en bra lördag och njut av värmen som bjuds på idag.
Vi hörs.
 

FÅR BLI EN BILD PÅ CICCIS SMÅ BUSFRÖN! (suddig)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0