bad & good news!

Vi börjar med dem dåliga nyheterna, jag mår inget bra så det blev ingen grönan idag, vi fick vända i Tullinge.. typiskt! Men vi ska åka i veckan istället så det är inte hela världen. Bättre att båda mår bra när vi åker dit så att det blir roligt där också.
 
Den bra nyheten är att vi ska flytta i oktober, vi fick lägenheten jag skrev för några dagar sen att vi skulle kolla på. Det känns så otroligt skönt, världens lycka att få flytta häriffrån!! Dock sker flytten dan före min födelsedag tror jag så det är ju mindre bra. Men nu har jag något att se fram emot ett tag, wihoo!
 
Idag ska jag bara ta det lugnt och kolla på gossip girl. Åker nog till Fredrik ikväll, mår redan bättre men har ett sånt himla tryck i huvet så ska vila lite hade jag tänkt. Lite tråkigt att ligga inne i detta fina väder dock, klarblå himmel liksom..
 
Hoppas ni mår bättre än mig och har bättre lycka än mig.
Vi hörs.
 
en gammal bild på oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0