Beslutsångest!

God morgon på er. Jag vaknade nyss typ, ska snart gå in i duschen och bli lite fräsch! 11:54 går tåget mot pappa, ska dit och bara umgås. Som ni märkt är jag där mer nu, jag passar på när jag ändå har tiden. När skolan är igång sen blir det så att jag aldrig är där typ.

Igår jobbade jag ju, var så himla tråkigt och man kan inte ens gå på toaletten på 8 timmar!? Det får man 400kr för, jag vet inte om jag tycker det är värt pengarna!? Jag kan jobba ons-fre om jag vill också, men vet inte om det är värt det, när hon som har hand om det inte ens hör av sig fast hon sagt att hon ska göra det och är så himla virrig!? Ska tänka igenom det under dagen sen får vi se hur jag bestämmer mig för att göra!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0