clean!

Hej på er. Jag sitter hemma hos pappa, åkte hit med 17:54 tåget och har varit snäll och städat nästan hela hans lägenhet (hans egna rum får han ta själv :p) Vi sitter och kollar på fotboll, Sverige vs Italien för er som inte vet. Sverige leder med 3-1. Efter matchen ska vi åka ut till någon parkering så jag får testköra lite (kan verkligen inte köra bil) haha. Sen tar jag 23:54 tåget hem, så är hemma tjugo över tolv. 
 
Imorgon ska jag umgås med Cicci på dagen tror jag, för hon har jobbat i en vecka nu så vi har inte kunnat göra något speciellt då. Ville ju egentligen åka till grönan imorn med Jannele men hon svarar icke.. Så det får bli på fredag eller nästa vecka. Sen på kvällen tror jag att jag åker hem till Fredrik och sover :)
 
Nu ska jag busa lite med Hugo (katten).
Vi hörs.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0