friday!

Hej på er. Just nu sitter jag hemma hos min syster som jag gjort i 1½ timme ngefär. Ville inte vara ensam hemma så gick hit, mycket roligare. Jag mår mycket bättre nu, men jag är inte helt på topp ännu. Kanske åker till Fredrik ikväll, får se. Om huvudvärken kan släppa helt så åker jag, men känns dumt att åka om den inte har det. Men jag hoppas att jag kan åka, skulle vara roligt då vi inte setts mycket alls typ 2 veckor. Han jobbar och jag har varit borta. Men nu har han bara 5 jobbdagar kvar, sen har vi all tid i världen att umgås plus att vi åker till spanien om 14 dagar. Ska bli sååå skönt! 
 
Har fått jobberbjudande lör-sön men måste tacka nej tyvärr, mår ju inget bra idag så kan inte garantera att jag mår på topp de dagarna heller. Bättre att vila. Sen är det inte så bra betalt så känns inte ens värt det, att sitta där och må dåligt. Nej jag passar nog där. Visst det hade varit 800 kr rakt ner i fickan vilket skulle vara vädligt bra då jag har en jävla tajt budget nu när jag vill ha/göra saker, hehe. Men är man sjuk så är man.. 
 
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0