Redface!

Hej på er, jag har fått mycket färg i ansiktet i idag så är helt röd, snyggt... När jag slutade idag så frågade min chef mig om jag kunde jobba imorn, vill inte tacka nej till pengar så jag tackade ja. Hela henne schema har tydligen kört ihop sig så det fanns ett ledigt pass imorn iaf. Inte pepp alls på det egentligen men jag behöver pengarna så det är bara att stå ut! Blir ju inget på fredag men det är skönt ändå, sitta sådär tre dagar i sträck kan nog bli lite för mycket.. Men sen när jag kommit hem från Borås (som jag ska till i helgen) så vill jag stå något pass till.

Mycket snack om mitt jobb nu haha, men min chef är ju som hon är så det blir mycket ändringar...

Nu ska jag äta, sen gå och köpa en risifrutti jag kan äta imorn.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0