Samsung galaxy s3 4G

Jag har suttit och räknat ut hur jag ska ha råd med en ny mobil samt kunna söka englandspraktiken (behövs pengar för det), och har kommit fram till att jag har råd med bägge delarna ifall mamma sponsrar med lite pengar till praktiken (om det blir aktuellt). Just nu har jag 1600kr till min lur, sen så har jag 2000kr i fickpengar till Spanien och tänkte snåla där nere och inte köpa något speciellt så ska försöka ha kvar 1500kr när jag kommer hem. Då har jag 3100kr till luren och den kostar 3990kr, så då fattas det 890kr som jag kommer att ta från min lön jag får utav cicci för att jag städar och tvättar där 1 gång i veckan. Då har jag 4810kr kvar + studiebidraget i september (1050kr) till Englandspraktiken om den blir aktuell, blir den det kanske mamma kan sponsra med ungefär 2000kr kanske så har jag iaf 7860kr dit. PERFA!

Allt går om bara vill! Haha ni ser så desperat jag är som sitter och räknar ut allt in i minsta detalj. Men båda sakerna är något jag verkligen vill ha/göra. Så jag hoppas självklart på att jag får bägge delarna! ;)

Vi hörs.

(har till och med köpt detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0