Unluck!

Hej på er, jag vaknade med migrän idag igen, tredje dagen i rad nu... Jag får ett sånt himla tryck i huvudet att jag blir helt spyfärdig men jag spyr aldrig!?

Varför ska detta hända mig för? Jag vill inte ligga inne en solig dag och ha huvudvärk när jag kan vara i Vagnhärad just nu på loppis med mamma och cicci för att sen åka och bada.. Life sucks sometimes!

Har jag migrän imorgon igen säger mamma att jag måste åka till läkaren på måndag och kolla upp varför jag får det, kanske får käka något piller i värsta fall. Ingen bra tajming heller då jag åker till Spanien om 13 dagar... Hoppas detta bara händer nu och aldrig igen, iaf inte när jag är i Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0