Fingers crossed!

Hej på er. Nu sitter jag förmodligen i bilen påväg till samlingen eller något sånt, och försöker få mamma att gå med på att låna ut lite pengar till mig så jag kan köpa mig en ny telefon, min håller på att säcka ihop totalt... Har kollat runt lite på blocket och har hittat en iPhone s4 för 2000 kr som jag blev sugen på! Ja det kommer bli en begagnad mobil tills jag har råd med en sprillans ny. Vilket lär bli nästa sommar, haha! 
 
Vi möter IK tun 2 idag, div 4. Tre pinnar ska det bli! Vårt mål till nästa år är div 3 så det är bara att kämpa och köra! 
Förhoppningsvis åker jag hem till Fredrik direkt efter matchen och sover där. Jag uppdaterar mer imorn tror jag.
 
Vi hörs.
 
En bild från gnestamatchen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0