I'm finished!

Godkväll på er. Sitter i sängen hos Fredrik och tar det lugnt, kollar på OTH och funderar på att snart ta en dusch. Fredrik är hos Martin och kollar på sagan om ringen, som jag inte gillar så mycket, därför är jag kvar här :)

Jag skulle egentligen ha gått på bio med cicci ikväll, men det var tågstrul så vi skulle aldrig hinna i tid. Så vi tar det i helgen istället.

Imorgon ska jag hem till min lärare Elsa och umgås med klassen och ha det allmänt bra, skönt att slippa skolan! Sovmorgon en halvtimme så jag kan ta fem i åtta bussen, åker hem med fem i sju tåget så jag hinner fixa mig innan jag åker. Har inte alla saker jag behöver med nig till Fredrik nämligen.

Whatever, nu babblar jag på här..
Ska kolla ett till avsnitt av OTH sen hoppa in i duschen.
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0