Min helg!

Oups! Har varit dålig på att uppdatera er i helgen.. I lördags gick jag på marknaden med cicci och senare på kvällen drog jag på middag med en del av mina tjejkompisar, sen drog vi vidare på fest, oj så kul vi hade!! Kvällen i sig kan jag summera såhär:
- girltalk
- polis
- kaos = festen dog pga förstörda saker
- ny fest
- däcka på sängen när jag kom hem

Min kväll var iaf grym, jag mådde som jag förtjänade dagen efter..

Igår hade jag match, gick inget vidare.. Den sämsta matchen vi gjort i div 4. Förlust alltså, delvis pga ett avbrott mitt i matchen pga blixten så vi blev lite stela.. Menmen what to do?

Idag stannade jag hemma från skolan för att dagen kändes onödig!!! Fixade en del annat istället, firade min storasyster som fyller 23 idag. Nu är jag hemma hos Fredrik och har sovmorgon till 13:15 imorn, awesome!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0