Så sjukt skönt!

Att bussarna går igen, alltså sl bussarna. Pappa bor i Södertälje och inga bussar har gått där över huvudtaget på över en vecka typ, sjukt irriterande! Brukar inte vara där så mycket men just denna vecka som busstrejken har hållit på har jag det, haha!

Ska som sagt dit imorn en stund på dagen när Fredrik jobbar och även kolla rean på intersport! Sen åker jag nog direkt hem till Fredrik och sover där, inte sovit tillsammans på.. ja, jag vet inte hur länge :o så det ska bli mys, sova ensam är inte ett plus när man är van vid någon bredvid sig ;)

Jaja Gud vad jag babblar på... Ska göra en fruktsallad nu och kolla några avsnitt av gossip girl sen soooova.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0