Två nya

Hej på er. Idag har jag varit iväg med Julia, vi var i Salem och träffade Nathalie och sen åkte vi till Södertälje för att åka till pappa men det blev ändrat så vi åker dit på dagen imorn istället. Men vi gick i alla fall på stan en kortis och då fick jag med mig dessa två snygga shorts från H&M, rea så jag kunde inte motstå.. Behövde dessutom shorts så det var inget onödigt köp!

Nu ska jag ta det lugnt, äta och bara tagga till träningen vi har ikväll. Sista fram till 3:e augusti. Riktigt skönt, men det blir ju egenträning istället. Men ska nog köra lite med Jannele så det är ju roligt. Men vi får mer info på träningen sen.

Hoppas ni har en bra sommar!
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0