finally!

Godmorgon!
Jag vaknade halv nio imorse, vilket jag inte borde ha gjort eftersom jag festade igår!?
Som vanligt är jag inte bakis, blir typ aldrig det hur mkt eller lite jag än dricker, as skönt!
Anledningen till att jag inte skrev om festen så mycket igår var för att det var en kickoff med nya laget samtidigt som det var en överaskningfest för en i laget. Jag tror dock inte hon läser min blogg men tänk om. Dock så är väl chansen en på miljonen att hon fakitkst läser min blogg men ändå ;)
 
Idag ska jag fixa iordning på mitt rum, igår köpte jag en expedit hylla som jag väntat på sååå länge.
Ska packa upp mina sista två kartonger och städa rummet ordentligt.
Sen ikväll är det fotbollsträning.
 
Imorn är min första praktikdag, jag är relativt nervös faktiskt. Ännu jobbigare är att vi ska göra tre uppgifter  under tiden vi är där -.- menmen bara att gilla läget.
 
Nu ska jag blöta håret och fixa mig lite.
Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0