Home again!

Hej på er, kom hem i fredags eftermiddag men har inte riktigt haft tid eller orken till att blogga ännu.

Resan var rolig, fanns inte mycket att göra på kvällarna men vi gjorde det roligt ändå. Har badat i en varm källa, hållet i en getunge och massa mer! Blir för mycket och skriva om jag ska skriva ner allt vi gjorde..

Igår firade jag Fredrik dom blir 18 på onsdag och gick även på handledarkursen, så äntligen får jag snart köra!! Köpte ett paket på bilskolan för de hade ett erbjudande. Det var ett startpaket med fem körlektioner, böcker, inloggning och något ner tror jag. Så nu är jag taggad på att köra!!

Nu kommer det snart gäster hit som inte kunde komma igår.
Vi hörs.

Detta köpte jag på flygplatsen, sååå nöjd! Köpte även en till Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0