Skolavslutnigsklänning/Daniels studentklänning?

Hej på er. Sitter i sängen med Fredrik och kollar på tv, vi ska snart dricka lite O'boy och sen göra oss klara för sängen. Jag har som jag sa tidigare ett svenskaprov imorn, och Jossan messade mig förut och sa att vi får ha en liten fusklapp imorn, det räddade mig kan jag ju säga! Har suttit ett tag och pluggat nu och ska läsa igenom det imorn igen, sen för det gå som det går! Satsar mest på att bli godkänd eftersom jag inte kan skiten..

Som rubriken lyder, har köpt en klänning som jag funderar på att ha på skolavslutningen, iaf om det blir fint väder! Annars kanske jag kan ha den på Daniels student, vi får se..

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0