A long time ago!

Hej på er. Var ett tag sen nu. Det händer mycket i mitt liv just nu, är väldigt stressad och trött ofta, men jag överlever :) UF tar mycket tid, praktiken är ganska jobbig, mycket med skolan över lag. Ligger efter med svenskan så ska faktiskt ta och göra lite på den ikväll. 
 
Något roligt som kommer att hända är att jag ska jobba, tror jag sagt det tidigare? villet fall säger jag det igen. Så det kommer att rulla in pengar, vilket är sååå skönt! Det är två jobb så en del pengar blir det nog :)
 
Men anledningen till att jag skriver nu är för att jag ville visa er vad jag shoppat idag, hehe! Mamma kom och hämtade med efter praktiken idag, för att cubus hade 30% på allt! så då ville jag passa på! Bilden jag tagit är inte bäst. Men det jag har köpt är iaf en rosa mjukisdress, två par stringtrosor + ett par hotpans eller vad det heter, även en träningströja. Jag är såååå nöjd! 
 
Hoppas att det är bra med er, vi hörs! 
 
 

Kommentarer
Postat av: BECCA- Mode och vardag!

Jag har nominerat dig i bloggen! Gå in och kolla :)

Svar: Åh vad seg jag är på att svara, haha! Men jag ska ta tag i det nu! :)
augustssson.blogg.se

2013-11-28 @ 21:32:50
URL: http://www.rebeccalahti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0