a lot of things has happened!

Hej på er. Jag är sååå dålig på att uppdatera jag vet.. Men det är så mycket som har hänt och som händer just nu.. Har ingen motivation, ork eller tid till bloggen just nu. 
 
Men jag har iaf fått jobb två veckor i jul, känns riktigt skönt! Funderar på att ringa och boka om min intensivkurs till sportlovet istället för veckan efter påsklovet.. Så att jag får det gjort, är så galet taggad på att ha körkort nu! Men körningen går bra iaf, men pluggandet står still tyvärr.. Måste verkligen läsa igenom boken eller något iaf, för jag kommer inte lära mig allt under en vecka.. 
 
Nog om det, jag mår inte på topp men mina vänner får mig att orka dagarna ändå! Vill inte skriva ut här vad som har hänt, de som känner mig vet redan eller märker med tiden. 
 
Men nu ska jag kolla en film, eller kanske plugga lite körkort ändå!? Nej jag vet inte, något ska jag ta och hitta på iaf! 
Vi hörs.
 
Fast 2014 istället! (tog bilden som redan fanns på julias dator)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0