Colchester - England

Hej på er, jag vet att jag har varit ett extremt dålig på att blogga.. Men har inte haft någon lust till att skriva bara. Är i England och har varit här sen förra måndan och ska vara här tills på fredag. Jag har velat skriva här ifrån och vill dela med mig av bilder, men de flesta är tagna med mobilen tyvärr.. 
 
Men vi har praktiserat 9 dagar och har bara 4 kvar, wihoo! Det är relativt kul, men oftast bara segt. Men det funkar, det blir roligare nu när man kan lite mer. Att prata engelska är inte skrämmande alls, det flyter på bra och man lär sig nya ord. Vi har även varit i London förra lördan och shoppat, fick inte med mig så himla mycket därifrån men en del blev det. Primark var en stor jävla besvikelse, inte alls bra.. Sämre än Ullared!! Men köpte lite från VS, Berskha och pull&bear också :) sen har vi shoppat här i Colchester också som vi bor i. Har hittat mer här typ, haha! Har köpt 6 tröjor, 2 par converse och lite annat som smink och så. 
 
Ikväll ska vi gå ut, och det är ju allahelgona så vi ska klä ut oss lite. Idag, i sista sekund hittade alla något att ta på sig. Jag köpte en mask och fejkblod, ska föreställa en blodig Batman, fick även låna Ericas Batmantröja! Erica och Therese ska vara djävulen och ängeln, askul ju! Susanne vet jag inte vad hon ska föreställa :) 
 
Hoppas ni har det bra i Sverige och jag kommer uppdatera igen när jag har kommit hem, och då visa lite bilder från resan. Har inte tagit så mycket kort men ändå.. tänkte lägga upp några bilder jag har tagit med ipaden (bara tagit på saker i hotellrummet) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0