Jag lever!

Hej på er. Jag vet att det har gått lång tid sen jag skrev sist, men jag har verkligen inte haft en lugn stund och bara. suttit ner med IPaden i knät förens idag.. Har som sagt flyttat, så har varit mycket att fixa hemma. Jag hade ingen garderob, så jag har köpt en ny på ikea som jag i måndags och i tisdags byggde ihop. Sen har vi köpt lite andra nya möbler som jag hjälpt till att bygga ihop, även har jag packat upp en massa saker ur kartongerna. Vårt förråd i källaren har någon jävel snott, så vi väntar på att få tillbaka det så det är fortfarande inte helt klart uppe i lägenheten.. Känns surt eftersom att jag har tjejmiddag/18-års middag hos mig imorgon... Menmen mina vänner klagar inte! :) finns ingenting att göra. Sen har vi köpt lite nya lampor på ikea, som det visade sig vara fel blablabla nånting då vi kan iaf inte använda dom förens vi köpt rätt blablabla.. Haha! 
 
Sen har det varit mycket skola och praktik också. Men livet rullar på!
Nu ikväll ska jag plugga, städa lite och förbereda för imorgon. Ska även pallra mig bort till Ica och hämta ut mitt nya bankkort och duscha senare... Ja jag har en del som ska fixas, därav ingen träning för mig ikväll :/ 
 
Men en nu har jag inte tid att sitta i soffan mera, måste sätta igång nu! 
Vi hörs.
 
Två nya möbler:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0