brainstorma!

Hej på er. Sitter i ett litet rum i skolan med Fredrik och Rasmus och vi försöker komma på en affärsidé vilket går lite trögt. Men tre tänkbara idèer har vi fått fram men vi vill inte besluta något förens hela gruppen är här så vi sitter fast litegrann.. Men nästa måndag kommer vi nog ha en klar affärsidè. 
Fick besked idag om att jag ska få åka till England och praktisera v.43-45. SJUKT GLAD BLEV JAG! Jag har velat detta sen dag 1 på gymnasiet och gjort allt för att förtjäna en plats, och fick en också så allt jobb var värt det! Var dock lite orsäker ett tag på om jag verkligen skulle få åka. Men shit vad kul vi ska ha de tre veckorna! Kommer åka med tre personer i klassen som jag inte har någon som helst relation till idag men det kommer vi få iaf under de veckorna vi är där. Nu kan man säga att jag är galet taggad på att åka men också lite pirrig i magen, vilken upplevelse!
Till något helt annat, idag fyller min pappa år så jag och mina syskon ska överaska honom idag och åka och bowla med honom (han tycker om att göra det). Så direkt när jag kommer hem idag ungefär så ska jag sätta mig i bilen upp till Skärholmen. Hoppas kvällen blir lyckad! Min pappa tror att vi har glömt bort hans födelsedag och tror att vi inte ska komma till han alls osv, askul! haha.
Vi hörs.(har tyvärr inga bilder eller datasladden med mig till skolan så blir ett bildlöst inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0