gameday!

Hej på er, igår var jag på kräftskiva hos Fredrik och det blev en lugn kväll för min del. Har ju match mot Valla idag och måste vara på topp! Jag är galet taggad även om jag fortfarande är förkyld. Men jag fick inte spela i onsdags eller träna i torsdags så nu vill jag bara ut på planen och lira lite boll!! Tre pinnar ska vi åka hem med.
 
Veckan som kommer har jag hel praktik vecka vilket inte är så poppis från min sida.. Tycker två dagar i veckan är alldeles lagom sen börjar man tröttna (man jobbar trottsallt gratis så drf det kan vara svårt att hålla lusten uppe). Men jag klagar inte ändå, min plats är kanon och jag om Malvis kan ta raster ihop också :D Men en vecka klagar jag lite över, haha. Tror det kommer bli lite segt men jag kommer även lära mig ganska mycket vilket är skönt! 
 
Nu ska jag snart gå hem och äta lite lunch. Är hos cicci för tillfället, fick lite tråkigt hemma så överaskade henne för en stund sen. Hoppas ni får en kanonbra söndag alles!
 
Vi hörs.
 
(får bli en bild i repris, har inga bilder hos cicci)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0