Körkortsplugg!

Godkväll på er. Sitter och pluggar lite körkort just nu, eller ja jag kommer aldrig igång eftersom jag blev avbruten mitt i allt förut av Cicci så har inte slagit upp boken igen. Men tänkte faktiskt plugga lite vägmärken iaf eftersom att jag har min första körlektion imorn och vill kunna något iaf. Är rätt nervös över att köra imorn eftersom jag aldrig har kört på riktigt någon gång förut.. Men det går säkert asbra!

Om jag inte blir uttagen till englandspraktiken nu i höst kommer jag istället satsa på körkort och försöka ta det relativt snart! :) men det återstår att se!

Nu ska jag ta tag i pluggandet och sen kolla film eller något.
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0