Not a good day!

Hej på er, kom precis hem från att ha varit ute och övningskört med mamma. Det gick sådär, denna bil är så mycket svårare att köra än de på bilskolan. Menmen lite övning med mammas bil så kan jag köra den också utan problem :) Hade ju även tänkt plugga körkort innan, städa rummet och så. Men det blev inte av, jag har&mår riktigt dåligt. men tänkte iaf ta och städa rummet nu och sen läsa i min engelskabok som jag halkat efter i såå mycket eftersom jag inte varit på topp. Men det tar jag igen! 
 
Matchen idag gick skit, försluts med 5-1. Men det är ju inte så konstigt när man plockar in div 2 spelare till en div 5 match.. Sen gick det allmänt dåligt för mig idag individuellt och det kändes inte så roligt att spela idag helt enkelt, stämningen och allting.. Men jag taggar till tills på lördag då vi har en viktig match framför oss. 
 
Hoppas ni haft en bra dag alles!
Vi hörs.
 
Några bilder från matchen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0