nytt till vintern!

Hej på er. Vet inte när jag skrev sist men i alla fall. "Slutade" kvart över tolv idag, sket i matten. Så tog 12:55 bussen hem och kollade lite gossip gril när jag kom hem och kollade sen vidare på vinterjackor som jag började med igår utan något resultat. Men idag hittade jag en jacka tillslut, glansig svart dunjacka. Tror det kommer bli kanon! Sen beställde jag även hem en jacka åt Julia och en väska som vi ska dela på. Vi hade rabatt på 300 kr om vi beställde för 800 kr från Ellos och jackan + väskan blev 798 kr så vi köpte det billigaste linnet på rean, ganska fel färg för min smak, men whatever! Så nu behöver jag bara köpa nya vinterskor och sen är jag redo för kallare dagar, har redan tittat in ett par jag vill ha. Så måste bara åka iväg någon dag med mamsen! 
 
Just nu sitter jag hemma hos Cicci, hon städar och lagar mat och jag sitter här framför datorn. Vi ska ha en liten filmkväll med chips och läsk. Sen imorn ska jag övningsköra med mamma på morgonen och efter det ska jag på kräftskiva hos Fredrik. På söndag är det match mot Valla som gäller, tänker sepla även om inte förkylningen är helt borta. Vilket jag tror den kommer att vara för jag är redan mycket bättre än i tisdags! :D
 
Ha en bra fredagkväll alles!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0