The hardest thing I ever done!

Godmorgon på er, jag vaknade runt halv nio och kunde inte somna om. Så jag har legat i sängen och läst bloggar osv. Men ska snart gå upp och äta frukost, packa väskan och fixa mig lite. Har match idag mot hällbybrunn, inte taggad just nu men det blir jag nog senare! 
 
Jag har många tankar som flyger runt i mitt huvud just nu och är lite nere, men såna punkter i livet har man ju också.. 
 
Ja efter matchen ska jag hem och städa mitt rum, plugga körkort och se till att få övningsköra lite med mamma ikväll! Att köra bil tycker jag är askul, speciellt när det går så himla bra hela tiden :) 
 
Hoppas ni får en bra och rolig söndag, eller så kanske ni bara har en segissöndag? Men det är ju skönt det med!
Vi hörs.
 
Detta är vad som väntar på mig... Hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0