Trosa dff ❤

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist och har ingen bra ursäkt för det. Men nu tänkte jag uppdatera er lite.

Skolan har som sagt dragit igång och även praktiken, som jag trivs superbra på! Helt rätt ställe för mig känns det som. Praktiserar på Ica maxi special.

Annars då, igår så spelade jag match och det gick riktigt bra för mig om jag får säga det själv! Måste bara bli tuffare i närkamper för då skulle jag vara ännu bättre där ute på plan! Vinst med 4-0.?Efter matchen drog laget till Mira i Vagnhärad och käkade och sen drog vi vidare hem till Sara där vi partade loss! Jag sa massa igår och gjorde en massa som jag inte riktigt kan minnas idag, hehe! Men kul hade jag och spritintaget var lite för mycket så jag mår som jag förtjänar idag och det är Inge vidare.. Tänkte åka med och kolla på vår div 5 match idag men det går ej, spyr med jämna mellanrum så jag blir sängliggandes idag.. Menmen laddar upp batterierna för en ny vecka.

Nu kanske jag tar tag i att städa mitt rum om jag orkar, annars får det vänta lite.
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0