100% trött på skolan!


Som en motivation! 

Jag har gjort en liten lista för mig själv där jag kommer göra en bock för varje dag som passerat, ett minus om jag inte går. Börjar från nästa vecka. Det är inte det att jag inte gillar praktik som jag gör detta, för jag trivs superbra! Men gör det för att jag är så trött på skolan! Vill ta studenten nuuu! Och att bara skriva upp praktikdagarna gör att det ser ut som att tiden går fortare. Så, med hjälp av denna ska jag räkna ner dagarna tills studenten!! 

Annars då, är hemma idag från praktiken för att jag vaknade upp med migrän imorse, som kan hända ibland. Men imorn kör jag på som vanligt! Och då ska även mitt UF-företag stå och sälja vid citygross mellan 16-18, ska bli roligt!! 

Sen flyter allt på med skola och träning för det mesta. Lite studentskivor, studentkryssning, studentveckan, själva studenten och balen är det roliga som väntar som har med skolsammanhanget att göra! 

Nu ska jag äta lite lunch och ta en till Ipren, sen skriva på mitt svensktatal så mycket jag orkar! 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0