Sjukling!


Inte bästa bilden men fick hem min mössa nyss. 
Är inte alls nöjd med framsidan, det är snett som ni ser på bilden. Så jag kontaktade ABC-gruppen, och vilken bra service!! De gör om en helt ny mössa till mig för att centrera stenen och säkert texten lite. För det är deras misstag, så det skulle ta ca 4veckor att få hem den nya mössan, helt gratis! Plus att jag får med lite inlägg jag kan fylla ut med ifall mössan skulle kännas liten stor. Är så glad att de var så hjälpsamma och löser problemet så snabbt och enkelt, ångrar inte en sekund att jag beställde därifrån även om det var dyrare! Hon sa dessutom att jag får behålla min gamla eftersom de anser att jag kan ha den som "flakmössa" eftersom de lätt blir förstörda på flaket! Hur bra och snällt är inte det då!? 

Jaja nog om min mössa nu. Jag har blitt sjuk, har feber och huvudvärk. Men jag vilar och tar Ipren för att bli bättre, vill så gärna ta bussen in till Nyköping 15:40 eftersom mitt UF-företag ska stå vid citygross och sälja! Men jag tror att om jag fortsätter såhär kanske febern försvinner iaf, och med huvudvärk kan jag ska stå där men inte med feber, för man blir så trött och hängig av feber. Fast det vet ni ju redan.. 

Nu ska jag vila lite mer och ta det lugnt för att förhoppningsvis kunna åka till Nyköping sen. Fingers crossed! 
Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0