Gossip Girl mys!

Hej på er, första dagen på vårterminen är avklarad! Åkte in till skolan och förberedde en redovisning för tvåorna som gick bra. Slutade 14:14 om jag ska vara exakt. Vi hade egentligen praktik idag men var lediga därifrån för att hålla redovisning istället.

Jag har fått en förkylning som vägrar att försvinna helt!! Är helt klart på bättringsvägen och är bara täppt numera. Men det gör att jag inte kan träna.. Ville gymma idag som jag inte gjort på evigheter!! Men vill inte göra förkylningen värre igen.. Så fick stå över det..

Var även på ett möte igår med fotbollslaget angående den kommande säsongen typ, så nu börjar fotbollen på allvar igen. Ny tränare, ny division, jag är TAGGAD! Men första träningen är imorgon, så jag hoppas att jag vaknar upp med en otäppt näsa imorn! Annars får jag hoppa över den och köra på söndag/tisdag istället. Men det återstår att se!

Nu ska jag gå och käka lite middag och göra iordning en matlåda tills imorgon, sen ska jag lata mig resten av kvällen och bara kolla gossip girl, välbehövligt! 

Vi hörs. 

Har inga bilder på IPaden att visa tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0