To sum up...

Tystnaden har varit stoooor här på bloggen, jag vet! Men jag har varit för lat för att skriva.

Det är min sista lovdag idag, vilket känns väldigt surt! Är så trött på skolan att jag bara vill ta studenten nuuuu! Men måste jobba lite till för att komma dit.. :) 

Den senaste tiden har jag jobbat en hel del, får min första lön 24:e januari, och min andra i februari. Är så glad att det kommer rulla in pengar!! Men pengar kommer även rulla ut igen, körkort ska tas!! Men är så velig med hur jag ska gå till väga för att ta det, Flen/Nyköping? Tror det blir Flen, men har nog bokat onödigt många lektioner.. Ja vi får se hur jag gör. Körkortet kommer hur som tas innan jag tar studenten iaf! :) 

Jag har även umgåtts en del med kompisar, firat jul och nyår. Shoppat, bowlat och gått på bio. Har även precis kommit hem från cicci, närmare bestämt igår. Hon har flyttat till Hallsberg, så vi ses inte lika ofta längre, tyvärr! Men vi hade superkul och mysigt ihop! Tror hon kommer hit i början av februari igen. 

Nu blev detta inlägg väldigt långt, och jag måste sätta fart och hoppa in i duschen, ska luncha med Lahti idag. Sen kanske klippa mig, inte gjort det på evigheter!! Men får se hur det blir med den saken! 

Vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0