Sommarväder ☀️

Vem älskar inte vädret vi har nu!? Det gör iaf jag, 30grader varmt, med strålande sol har det varit idag. Så sjukt underbart!! Hoppas att det håller i sig och att det kommer vara solsken på min student också!! Inte långt kvar nu, är klar med allt i skolan nästan, bara två kompletteringar jag kan göra om jag vill. Vilket jag också tänkt göra. 
 
Nu när studenten närmar sig så blir jag bara mer och mer taggad! Ska på Julias studentskiva imorn, på maximilians Med meras studentskiva på onsdag och sen ska jag även köpa ett studentband eftersom vi i Nyköping har något som kallas för studentveckan, då det är fester, vollybollturnering och flottrace, jag ska delta i/på allt! Så sjuuuukt jävla roligt! Ja ni hör, jag är taggad! 20 dagar kvar exakt! Gaaaalet..
 
Nu ska jag duscha kroppen eftersom jag lökat idag.. 
Vi hörs! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0